Min første dag med Altitude 10

Posted: January 1, 2010 by Jakob Thunbo in Jakob Thunbo

Dette er det første billede taget af mig og min Genesis Altitude 10 (foto af Martin Hvass, iPhone). Det var en herlig sommeraften i Juni måned vi fik den første køretur efter at BenbenCykler havde samlet dem til os. Du kan læse mere om cyklens specs her.

Efter lidt over et halvt års cykling er jeg nu begyndt at sætte nye og bedre dele på den ellers formidable stålramme, Reynolds 520 double-butted, da det er begyndt at gå op for mig hvor hårdt det er for cyklen at blive smadret rundt i skoven ca. en gang om ugen. Men det er for fedt, og jeg elsker at pille ved cyklen … jahuu.

Udover at cyklen gennemgår et face lift så har jeg også erhvervet mig en Lupine Tesla 4 lygte. Det er HELT uundværligt når man ofte kun kan cykle efter mørkets frembrud. Jeg kan med sikkerhed sige at leder man efter en holdbar, kvalitetslygte som kan LYSE, så er Tesla 4 et absolut fremragende køb.

Her er min næste cykel.

Comments

Leave a Reply

