Søndagstur i Hareskoven endte i brutalt styrt

Posted: January 3, 2010 by Jakob Thunbo in Uncategorized

Vejret er herligt. 5 minus grader står der på termometeret og vinden er ikke til stede. Det er koldt, råkoldt og solen skinner fra en delvist skyet himmel. Skoven er dækket af et lag sne og på de smalle tracks er der størknet mudder der danner små kløfter. Martin og Niels er 40 m foran mig. Jeg giver den gas, men er for modig. Pludselig står jeg fast i en størknet mudderrille, og jeg tager turen ud over styret … erghhh …. så er den tur slut for mit vedkommende, men til gengæld skal jeg have nyt hjul.  “Desværre” er dette ikke kommet med på video ….

Nedenfor er video med os inden og umiddelbart efter start.

Leave a Reply

