MTB hver onsdag

Posted: January 17, 2010 by Jakob Thunbo in Uncategorized

Martin, MP og jeg blev idag enige om at finde en ugentlig dag, som er dedikeret til MTB. Valgte faldt på onsdag. Dvs. at den kommende onsdag er MTB-onsdag. Hvad tid og hvor, må vi blive enige om fra gang til gang.

Jeg foreslår at vi sørger for at spise ungerne af, så vi kan mødes mellem 19 og 20. Det er en selvfølgelighed at fruerne er enige. Klart!

Anyway, så er den kommende onsdag MTB-dag. Lad os se hvor mange vi kan samle.

Comments
  1. Niels says:

    Det passer mig heldigt nok fint, da jeg aldrig kan mandag og tirsdag. Jeg skriver det fast i kalenderen.
    Jeg synes også en ugedag er god, da vi så kan få kørt til sommer, uden at vi skal finde en weekend dag (hvor vi sikkert laver mange andre ting). Jeg melder tilbage mht kommende onsdag.

Leave a Reply

