Pics fra Thai “ø-hop”

Posted: March 18, 2010 by Jakob Thunbo in Jakob Thunbo

Her er det et lille udpluk af billeder fra vores tur. Dum som jeg er har jeg glemt min ledning til at overføre billeder fra kamera til MAC, så jeg er afhængig af, at jeg møder en med et ligende kabel.

Vi er taget fra Koh Phangan til Koh Tao. Har booket os ind i en luksus suite, med privat terasse, jacuzzi og udsigt over havet. Så der er hvidvin og lækker mad i badet når ungerne sover i aften … Yeahh …dejlig med luksus på de fattiges bekostning😉

Hånden på hjertet, så er det hårdt arbejde at rejse med en på 8 måneder, hvorfor også vi besluttede at købe os til ekstra luksus. De sidste to dage har været ret seje, da Karla har taget en del tid. Men det er alt sammen meget bedre nu. Men set i det store billede, så er det vanvittig fedt.

Vi sejler over til en lagune imorgen hvor der, eftersigende, er mange rev-hajer. Ellers er der 150 m fra stranden hvor vi bor helt fantastisk snorkling, med massere af koraller og stimevis af forskellige fisk, store som små.

Vejrmæssigt er der 27-31 grader om dagen og vander et 27-29 grader. Det kan man jo ikke klage over.

Der kommer flere billeder når jeg finder en ledning.

Hat Khuat, Koh Phangan

Hat Khuat, Koh Phangan

Hat Khuat, Koh Phangan

Baah Tai, Koh Phangan

Baah Tai, Koh Phangan

Koh Phangan

Canadian Cowboy, Koh Samui

Canadian Cowboy, Koh Samui

Haad Yao Beach

Haad Yao Beach, Koh Phangan

Leave a Reply

