Tørre tracks og gummikugler

Posted: March 26, 2010 by nimarten in Uncategorized

I går var vi på forårets første tur uden sne og is. Skovens træer havde suget godt i hareskoven, så forholdende var perfekte med god traction og temperatur. Vinterens ekstreme forhold gav bonus på de hurtige trails, hvor vi allesammen kunne mærke hvordan balancen, hastigheden og evne til at tage de stejle bakker var forbedret markant. Axl var nede at ligge på en træstamme, men ellers var der ingen styrt. Meget atypisk i forhold til vinterens massakre. Niels måtte udgå efter 1½ times tid, da hans dæk først bulede massivt ud, hvorefter det eksploderede. Axl troede vi blev beskudt, men det var blot hans traumer fra 18. maj 1993 der fik frit løb. Men en super tur med lygterne på maxxxx….

Comments
  1. Jakob Thunbo says:

    Nøjh, hvor er jeg misundelig når jeg læser om jeres ture. Bare jeg ikke kommer for meget ud af form😉 Fed beskrivelse af turen.

    Det var meningen, jeg skulle have været på MTB tur på Koh Samui een af de sidste dage herned, men cykelbutikken er desværre lukket, og der er ikke andre som arrangerer sådanne ture i bjergene. NEDEREN!!

    Jeg er hjemme i næste uge. Onsdag / torsdag stykker. har talt med MP om at vi (lørdag) skal have en tur i skoven. Det er jeg meget opsat på. Håber at det bliver til noget samt at der er andre der måske har lyst ti lat tage med. Savner jer!!!

Leave a Reply

