Shanty opgraderer til næsten fuld XT

Posted: April 21, 2010 by Jakob Thunbo in Uncategorized

Så har jeg fået min Genesisi 10 hjem. Cyklen har fået den seneste firmware opdatering fra benben. Se billederne. De taler for sig selv.

  • Shimano XT Kranksæt
  • Shimano XT Skivebremsesæt
  • Shimano XT Skiftegreb
  • Shimano XT Bagskifter

Hmm. der er noget galt med et par de billeder jeg prøver at uploade. I kan få hele molivitten at se imorgen aften til ugens cykeltur.
XT Kranksæt
XT Bagbremse

XT Bagskifter

XT Skiftegreb & Bremsegreb

Comments
  1. Niels says:

    så er din cykel næsten lige så fed som min🙂

  2. Jakob Thunbo says:

    nej, der tager du fekl. Den ER federe end din. Så vidt jeg husker har du LX … og så videt JEG er orienteret er LX den gamle version af SLX .. og så VIDT JEG HUSKER er SLX under XT … så deeeeet …

Leave a Reply

