Spot til TV2 i forbindelse med World Cup

Posted: April 22, 2010 by Jakob Thunbo in Uncategorized

Jeg fik denne besked fra een fra arbejdet idag. Kender ikke Kanya, men ham (Rasmus) hun refererer til, er min jefe. Se besked. Nogen interesse? Jeg ved ikke om jeg kan, da Anne er på arbejde, men måske jeg kan få min mor og far til at se efter hende … det kunne da være meget sjovt!!

Emne: Cykelræsere til optagelse i Hareskoven

Hej Jakob, Rasmus Rask anbefalede mig at hive fat i dig. jeg leder efter 4-5 cykelgutter, der elsker at køre ræs i skovene til et spot for TV2 i forb. med World Cup. Vi optager på torsdag d. 29. i Hareskoven kl. 14.15-15:00. Tror du , du kender nogle, der kunne være interesserede i at stille op? Der er ingen penge i det, men biografbilletter til alle. Ring eller skriv endelig (26170303) hej fra Kanya

Comments
  1. nimarten says:

    jeg kan umiddelbart godt, men skal vi så ikke aftale at køre noget mere efter optagelserne?

  2. Jakob Thunbo says:

    Jeg har fået mine forældre til at se efter ungerne, så jeg har mulighed for at være med.

    Alex har meldt ind, at han også kan.
    Niels kan.
    Martin kan.

    Martin?

  3. Jakob Thunbo says:

    Vi mødes i Hareskoven kl 13.45. Mødedetaljer kommer …
    Mødedeltagere: Martin, Alex, Niller og Shanty.

  4. Jakob Thunbo says:

    Mail fra Kanya:
    Hej Jakob, vi mødes i morgen på Skovlystvej 2, 3500 Hareskovby kl.14. Ring, når I er der, vi står ca. 100 m derfra🙂 kanya

  5. aaronsaph says:

    guys will one of you guys post this on here for me have not got a clue how.

    Hi all

    Just testing the water after selling my scott all mountain bike, i will post some more information up and pictures goin forward but just want to see if i get any interest. I am open to offers

    Some of the spec

    Large frame
    Rock shock 2 step fork, 160mm
    Rear shock 165mm 3 step including lock out
    Dt swiss rims
    Chris king bottom bracket
    Hope mono m4 brakes

Leave a Reply

