Shanty Man solo i Geel Skov

Posted: May 9, 2010 by Jakob Thunbo in Uncategorized

Jeg kørte solo i Geel Skov. MtB ruten i skoven byder på tekniske udfordringer og lidt til konditallet. Jeg var nede i mulden to gange. Een gang direkte ud over styret ned af en bakke, anden gang … ja, der røg jeg bare ned.  Sporet er markeret med tydlige blå markeringer, så man hele tiden ved hvor man skal bevæge sig hen. Noget som f.eks. Hareskoven kan tage ved lære af.

Jeg kørte i bil derop, men det er ligeså nemt at tage S-toget til Holte station og cykle gennem skoven til man når sportet.

I og med jeg har fået min iPhone tilbage trackede jeg turen med RunKeeper. Se ruten her. Da det er første gang jeg kører ruten, besluttede jeg mig for at tage det roligt. Men det var også lige så meget for at nyde den fantastiske flotte skov. Den står mega flot i foråret.

Geel Skov Jakob i Geel Skov .... godt forpustet !!! Geel Skov Geel Skov

Comments
  1. nimarten says:

    nogen hop?

Leave a Reply

