Køber stålramme

Posted: May 17, 2010 by nimarten in Uncategorized

Yo.. tak for en fed tur.

Mht til min plastic-lorte-ramme, så har jeg har allerede snakket med en del forskellige folk som alle siger at det enten er svært (læs dyrt) eller umuligt at få repareret, men at jeg muligvis kan få en ramme fra SCOTT EU i bytte. (så det prøver jeg og sælger lortet igen)

Har også fundet ud af, at samme fejl er sket for andre end mig. Det er simpelthen limen mellem kulfiberen og alu-cylinderen (bottom bracket shell) som slipper.

Uanset hvad, skifter jeg til stål ASAP, da jeg kører for hårdt til carbon.

Har snakket med en gut fra www.als-mtb.dk som har en fed sort stålramme i 20″ til salg for 1200. (nypris 3200)

Den får gode anmeldelser, så nu er det bare at få den sendt ASAP til sjælland, så jeg kan føre alle delene over på den.

Hvis singlespeed bliver et issue, så kan man skifte til det også.

Men jeg kommer nok ikke med på Onsdag🙂

Over and out….

King Nubby

Comments
  1. Jakob Thunbo says:

    Den ramme ser mega-fed ud. Fedt du endelig kommer på bedre tanker😉. Nej, jeg synes det er et rigtig godt køb du er ved at gøre dig. Som du selv siger, så er du lidt hardcore … to hard for carbon … Kommer til at savne dig onsdag.

    Y´all

Leave a Reply

