Sommer i skoven

Posted: June 28, 2010 by nimarten in Uncategorized

Var på min første alenetur i Hareskoven i går i blændende solskin. Det var også min første tur efter mit kongestyrt i Rude skov. (Jeg kan stadig mærke det styrt i min arm her 4 uger efter) Så jeg var lidt forsigtig. Men alt gik strygende selvom formkurven de sidste 4 uger har været for nedadgående. Mødte 2 gutter for enden af den bakke hvor Alex også styrtede. De var på MTB cykler med V-bremser og havde ikke hjelm på. Den ene var styrtet ned af bakken og havde slået hovedet fordi han ikke havde nogen bagbremser eller hjelm. Dumt… Men fed tur i det bedste vejr man kunne ønske sig. Kan køre onsdag i denne uge, da konen tager på Roskilde. Alle der har lyst velkomne i kolonihaven fredag (aften), lørdag eller søndag i næste weekend.

Comments
  1. Jakob Thunbo says:

    Ja, det er sgu dumt at køre unden hjelm. Jf. seneste post med “Jeser på Morfin” så havde han hjelm på, men den flækkede … også en påmindelse om at man ikke skal køre for sindsygt hvis man kører alene —-

Leave a Reply

