Mistede briller på det hvide spor

Posted: February 22, 2011 by nimarten in Uncategorized

Søndag den 20/2 2011 kørte vi det hvide spor.
Her tabte jeg mine briller på sporet. Et par firkantede lette briller med små sorthvide tern på brillestængerne.

Det forunderlige er så, at een af mine venner den samme dag mødte en gut der havde fundet et par briller og ville poste det herinde på mtb.dk.
Hvis ikke min kammerat havde mødt dig, ville jeg ikke vide at du havde fundet dem.. Verden er lille.

Jeg håber du poster.. jeg holder øje 

Vh

Niels

Comments
  1. Niels says:

    Hej igen..

    Det er meget meget mærkeligt.

    For det første er brillerne ikke mine Min kone fandt mine briller under sengen i dag da hun støvsugede. Typisk mig.

    Så der var altså et sammenfald mellem at:

    1. Jeg mister mine briller (derhjemme)
    2. min kammerat møder dig (svareren af denne tråd) på tracket og finder ud af at der er fundet briller (som angiveligt ligner mine).. Han ringer til mig, og vi får brygget en historie sammen oveni mit hovede om at brillerne må være mine.

    Men det er de altså ikke.

    Og ja.. sporet var fantastisk den dag. Stenhårdt hurtigt og sne/isfrit.

    Mvh

    Niels

Leave a Reply

