Kramper og mudderbad

Posted: July 15, 2010 by nimarten in Uncategorized

Efter en lille opvarmingstur fra midtbyen og til Hareskoven (19 km), hookede Martin op og vi ramte Hareskoven. Efter lidt urban cruising og nærkontakt med et rådyr, fandt vi Jonstrupvang sporet. Der var smæk på og Martin holdt et godt tempo lige indtil den STØRSTE mudderpøl vi passerede på turen, gav holdet en naturlig pause. Sporet deler sig i to. Martin kører den sikre vej højre om, hvorimod Niels i go fart tager sporet højre om og direkte ud i den ca. 10 m2 stor mudderpøl. Cyklen stoppede prompte og Niels fortsatte (i luften) og pløjede sig ned i mudderet (dækkende 2/3 af kroppen) hvorefter en massiv læg-krampe satte ind. Kandidat til årets styrt! Totalt mudret ind fortsatte turen og sluttede med “en kølig” på terrassen i “klubhuset”. Tak for en feeeed tur og respekt til Shantaaaiii for at køre de 20 kilometer hjem i stedet for at tage toget. Håber du havde en “stærk” tur hehe 🙂

Comments
  1. Jakob Thunbo says:

    Tak. Jeg havde en super tur hjem. Det lykkedes mig dog at køre forkert, så istedet for de sædvanligvis 40-50 min for de ca 25 km (ja, ikke 20) 😉 … så var jeg undervejs godt halvanden time. Så klokken blev 01.00 inden jeg kom ind af døren. Men en god tur blev det.

    Men for fa´en hvor vil det dog være dejligt med en racer på den strækning …

    Forresten Niels, sikkke en STYRT du lavede … for sa… det er et som går hen og bliver en klassiker. Endnu en god grunf til at vi skal have købt det Helmet Cam.

Leave a comment